Blog

Vaginitis

Vaginitis

Vaginitis je upala vaginalnih zidova, koja se uglavnom manifestuje pojačanim sekretom (leukoreja), peckanjem i svrabom, kao i bolom prilikom seksualnog odnosa. Često je povezan s upalom vulve ili vulvitisom. Infektivni vaginitis može biti posledica poremećene ravnoteže vaginalne flore, ili prodora patogenog agensa u vaginu (kandidijaza, vaginoza, streptokoka). Lečenje je obično lokalno, ali je ponekad neophodno uzimanje antibiotika. Vaginitis može proizaći i iz iritacije uzrokovane  zaboravljenim stranim telom (najčešće tamponom) ili alergijom na određeno sredstvo za higijenu. Ponekad je rezultat atrofije vaginalne sluzokože

Zdrave kosti, zglobovi i mišići

Osteoporoza, reumatizam, prelomi, uganuća, lumbago… ovo su samo neki od brojnih problema koji pogađaju kosti, zglobove i mišiće. Ove inače česte tegobe možete ublažiti, pa čak i sprečiti, ako promenite neke svakodnevne navike. To će Vam omogućiti da živite svoj život uz minimum napora i bola.   PREVENCIJA PROBLEMA S MIŠIĆNO-SKELETNIM SISTEMOM   REDOVNO SE BAVITE UMERENOM FIZIČKOM AKTIVNOŠĆU Radite vežbe istezanja i jačanja mišića ili se bavite nekom drugom aktivnošću (pešačenjem, jogom i sl.), koja primorava mišiće da nose telesnu težinu. Takve aktivnosti su

Prevencija digestivnih bolesti

Prevencija digestivnih bolesti

Ishrana i način života značajno utiče na zdravlje digestivnog sistema i tela uopšete. Evo nekoliko saveta koji vam mogu pomoći da sprečite pojedine bolesti i tegobe povezane s digestivnim sistemom, kao što su zatvor, dijarija i nadimanje.   HRANITE SE ZDRAVO I URAVNOTEŽENO Zdrava i u uravnotežena ishrana doprinosi prevenciji gojaznosti, nedostatak hranljivih materija i brojnih oboljena digestivnog sistema. Ona je naročito važna u detinjstvu, adolescenciji i trudnoći, jer su to razdoblja koja zahtevaju obilniji i raznovrsniji unos hrane.   UNOSITE HRANU BOGATU VLAKNIMA Dijetetskih vlakana

Zdrava trudnoca i zdravo dete

Zdrava trudnoća i zdravo dete

U toku trudnoće važno je pridržavati se određenih saveta da bi se sprečili određeni problemi, koji mogu biti i ozbiljni, poput pobačaja ili razvoja urođene bolesti kod deteta. NE KONZUMIRAJTE ŠTETNE POIZVODE I NE IZLAŽITE SE OPASNIM SUPSTANCAMA Duvan, alkohol i droga mogu negativno uticati na razvoj fetusa i uzrokovati određene bolesti, malformacije ili mentalnu retardaciju. Njihovo konzumiranje takođe povećava rizik od prevremenog porođaja i sindroma iznenadne smrti odojčeta. Isto tako, u ranoj trudnoći treba izbegavati toksične proizvode kao što su farbe

holesterol

U 4 koraka do manje holesterola

Mnogi ljudi mogu smanjiti nivo holesterola jednostavno promenom ishrane. Na primer, ako ste ljubitelj hamburgera, jedite manje mesa i više povrća, voća i celih zrna. Na taj način se može smanjiti ukupni holesterol za 25% ili više. Izbacivanjem zasićenih masti (koje se mogu naći u mesu i mlečnim proizvodima) i trans masti (delimično hidrogenizovana ulja) iz ishrane može se smanjiti holesterol za 5% do 10%.   4 koraka kako ishranom da smanjite holesterol:   Držite se nezasićenih masti i izbegavajte zasićene i trans masti

Dijabetes

Dijabetes

Šta je dijabetes? Dijabetes je hronična i u velikoj meri preventiva bolest koja može dovesti do kardiovaskularnih bolesti, slepoće, otkazivanje bubrega, gubitka udova i gubitka života. Dijagnostikovan je kod oko 60 miliona ljudi u Evropi koji trenutno žive sa bolešću, a istovremeno opterećuje ekonomiju i zdravstveni sistem regije. Stopa dijabetesa se povećava u evropskoj regiji i već dostiže stope od 10-12% stanovništva u nekim državama članicama. Ovo povećanje je snažno povezano sa rastućim trendovima ka prekomernoj težini i gojaznosti, nezdravom načinu

Kontaktirajte nas za više informacija ili zakažite pregled

x Logo: Shield Security
This Site Is Protected By
Shield Security